İlker Yasin Yiğit - Gelecek Size Gelmeden Siz Geleceğe Gidin

YAZAN:

KATEGORİ:

YAYINLANMA TARİHİ:

Markalar da aynı insanlar gibidir, doğarlar, emekler, koşar, coşar ve doğru yönetilmediklerinde de ölürler. Bir marka veya şirketin ömrünü uzatan; etkileşimde bulundukları çalışanları, tedarikçileri ve müşterilerine amatör ruhlu profesyonellik üzerinden yaşattıkları fayda ve değer yönetimidir. Rakiplerine karşı avantajlı kılan ise, etkin bir yönetim, iddialı ürün/hizmet, satış sonrası destek, başarılı pazarlama ve şirket yönetim stratejisine sahip olmalarıdır. İyi bir marka/şirketi sürdürülebilir kılmanın değişmez gerçeği ise; insana, zamana ve başarılı bir organizasyona yoğunlaşmaktır.

Bazen şirket sahiplerinin yanlış karar ve tutumlarıyla şirketlerine verdiği zararı, bütün çalışanları bir araya gelse veremezler. Yönetici deneyim ve bilincinin, çalışan aidiyet ve liyakati ile bütünleşmesi kurum başarı ve geleceği için hayati öneme sahiptir.

Başarı hikayelerinin temelinde, “Değerli ve Verimli İnsan Kaynağı Yönetimi” yatmaktadır. Şirket yönetimleri şirketlerini ilgisiz, deneyimsiz ve egolu yönetmeye değil, çalışanlarını geliştirmeye, birlikte çalışma becerileri edindirmeye, yönetime dahil etmeye yoğunlaşmalıdırlar. Ne istediğini bilen nitelikli yönetici/çalışanlar demek, uzun vadeli başarı, kazanç ve kariyer fırsatları ile dolu bir ticari gelecek demektir.

Küresel alanda siyasi, ticari, sosyolojik denge ve alışkanlıklar hızla değişmeye devam etmekte ve hiç kimse bu değişime kayıtsız kalamamakta. O zaman “Değişmeyen tek şey değişimdir” sözünden yola çıkarak değerli ekibimizin, liderliğimizin, şirketimizin, sektörümüzün değişimini başkalarının yönetmesine seyirci kalmadan, biz yönetmeliyiz yeteneklerimizi ve geleceğimizi! Uluslararası fırsatları hızlandırmak veya genişletmek adına mümkün olduğunca iş dünyasındaki nitelikli sivil toplum kuruluşları ve üyeleri ile sıkı etkileşim halinde bulunmak önem arz eder.

Dünyada söz sahibi olmak için ekonomide güç olmanın, güçlü ekonomi olmak içinde katma değeri yüksek ürünler üretmek gerekir. Çok daha fazla ihracat ve yine olabildiğince az ithalat dengesinin önemli olduğunu unutmamalıyız. “Büyük Türkiye’nin Yükselen Hikayesi’ni tüm dünya pür dikkat izlemeye devam ediyor. Bu büyük resimde yerini almak büyüyen her şirketimizin hakkıdır ve bunun içinde azami gayret gösterilmesi gerekiyor.

Geçmiş zamanda reklama harcanan paranın boşa gittiği düşüncesi yerini artık bugün reklam olmadan ticaret yapmak imkânsızdır farkındalığına bırakmıştır. Danışmanlık hizmeti deneyimlemesinin de bugün maalesef aynı mantıkta ilerlediğini görmekteyiz. Danışmanlık hizmeti almayı lüks veya israf görmeyen şirketlerin kısa sürede elde ettikleri maddi manevi kazanç ve kazanımlar takdir edilecek kadar çoktur.

Danışmanlık, tavsiye vermekten çok daha fazlasıdır! Çalışanlarının kişisel ve mesleki eğitimlerini öncelikli kılabilen, yetkin insan kaynakları ile yetenek fırsatlarını şirkete kazandırabilen, ArGe ve inovatif yaklaşımlarla diğerlerinden ayrışmayı başarabilen, gelecek yönetimi ve değerli bir vizyona sahip yüksek cirolu ticari ve sanayi şirketlerine dönüşmenin, peş peşe başarı hikayeleri yazmanın şimdi tam zamanı.. Gelecek size gelmeden. SİZ GELECEĞE GİTMELİSİNİZ!

İlker Yasin YİĞİT

Fikir Koçu & Yönetim Danışmanı

www.fikirkocu.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir